forum içinde bi başlığında imzalarınıza google reklamını ekleyin diyip kod vermişsin
Aman dikkat et biri şikayet ederse banlanırsın bence sil o başlığı
Teşekkürler arkadaşım sildim
Bide arkadaşın sitesinin tasarımı bana biraz bayat geldi.Biraz daha profesyonel görünüm kazandırabilir diye düşünüyorum.Sonuçta hep okuduğumuz ve test ettiğimiz şey önce görsellik. Beynimizde önce görüntü ilgi çekiyo

ufak bi tavsiye...
Haklısın aslında ama biraz sade olsun diye düşünmüştüm. Saanırım biraz fazla sade kaçmış