Haklısın aslında ama biraz sade olsun diye düşünmüştüm. Saanırım biraz fazla sade kaçmış
Geçen güne göre sitenin görüntüsü biraz değişmiş sanki. Sanırım ufak tefek değiştirmeler yaptın... Bide taşmalar vardı , şuan yok... İyi çalışmalar yapmışa benziyosun. Devamını dilerim