GateSXraY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısın aslında ama biraz sade olsun diye düşünmüştüm. Saanırım biraz fazla sade kaçmış
Geçen güne göre sitenin görüntüsü biraz değişmiş sanki. Sanırım ufak tefek değiştirmeler yaptın... Bide taşmalar vardı , şuan yok... İyi çalışmalar yapmışa benziyosun. Devamını dilerim