• 22-09-2007, 18:47:24
    #28
    Üyeliği durduruldu
    https://www.google.com/adsense/suppo...&topic=&type=f

    Buraya goz atiniz.
  • 22-09-2007, 18:51:28
    #29
    anasayfada yaklaşık 1 mb resim var maşallah
  • 23-09-2007, 07:11:18
    #30
    Taşmaları göremiyorum bende adsense kodları gözükmüyor maalesef sebebini bilmiyorum...
    Anasayfaya gelince açılış hızı iyi gibi. Yavaşlarsa mecbur resimler kalkacak...
    Bide yorum istiyorum size ve yorumlarınıza çok ihtiyacım var...
  • 23-09-2007, 17:29:58
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Ya iyi de bnmde oranlarım hemen hemen arkadaşınkiyle aynı. Ben daha bi ödeme alamadım. kasımda 1 sene olacak. Bazı post ları görüyorum günlük 10 15 $ kazanıyorum diyenler var. Bunlar spam mi oluyo acaba ? Yanlış yazdıysam kusura bakmayın... Bide şu geldi şimdi aklıma bir günde 600 küsur tık alabilirmi bir site (reklam tıkı olarak) ?
  • 23-09-2007, 17:35:31
    #32
    Merhaba günlük 10 dolar inan birşey değil. Türkiye'de bile günlük yüzlerce dolar kazanan kişiler var. Hile var mı diye sorarsan elbette vardır ancak bu parayı hakkıyla kazanan birçok türk kullanıcı da var.

    Değil günlük 600 tık, belki binlerce kez tık alan siteler var.

    yasingencpro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya iyi de bnmde oranlarım hemen hemen arkadaşınkiyle aynı. Ben daha bi ödeme alamadım. kasımda 1 sene olacak. Bazı post ları görüyorum günlük 10 15 $ kazanıyorum diyenler var. Bunlar spam mi oluyo acaba ? Yanlış yazdıysam kusura bakmayın... Bide şu geldi şimdi aklıma bir günde 600 küsur tık alabilirmi bir site (reklam tıkı olarak) ?
  • 23-09-2007, 17:45:05
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Hile yapmadan kazanlar için zaten özel bi gün belirleyip kutlama yapmak lazım Yorum için teşekkürler DeliciousA

    Bide arkadaşın sitesinin tasarımı bana biraz bayat geldi.Biraz daha profesyonel görünüm kazandırabilir diye düşünüyorum.Sonuçta hep okuduğumuz ve test ettiğimiz şey önce görsellik. Beynimizde önce görüntü ilgi çekiyo ufak bi tavsiye...
  • 23-09-2007, 23:49:36
    #34
    pr 3 forumumdan 10 tıkta kazandığımı blogger blogumdan 1 tıkta kazanıyorum.olay yerleşimde bitiyor. zaten google tam forum düşmanı oldu.tüm forumların eğlence bölümünde aynı şeyler...orjinal içeriği olan zaten alıyor karşılığını.. kendi günlüğümü tuttuğum blogda ki ziyaretçi günlük 20 yi geçmez 3 gün açık tutum deneme amaçlı 10 dolar kazandım. yabancı ve özgün içerikli iyidir. üzülmeye gerek yok.kaananların bi fazlası yok
    kolay gelsin
  • 24-09-2007, 00:26:33
    #35
    forum içinde bi başlığında imzalarınıza google reklamını ekleyin diyip kod vermişsin

    Aman dikkat et biri şikayet ederse banlanırsın bence sil o başlığı
  • 24-09-2007, 01:22:15
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Yuri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayfo to ce eCPM leri kapa banlanabilirsin bu yüzden

    Haydaaaa şimdide bumu çıktı nasıl yani.