Ya iyi de bnmde oranlarım hemen hemen arkadaşınkiyle aynı. Ben daha bi ödeme alamadım. kasımda 1 sene olacak. Bazı post ları görüyorum günlük 10 15 $ kazanıyorum diyenler var. Bunlar spam mi oluyo acaba ? Yanlış yazdıysam kusura bakmayın... Bide şu geldi şimdi aklıma bir günde 600 küsur tık alabilirmi bir site (reklam tıkı olarak) ?