pr 3 forumumdan 10 tıkta kazandığımı blogger blogumdan 1 tıkta kazanıyorum.olay yerleşimde bitiyor. zaten google tam forum düşmanı oldu.tüm forumların eğlence bölümünde aynı şeyler...orjinal içeriği olan zaten alıyor karşılığını.. kendi günlüğümü tuttuğum blogda ki ziyaretçi günlük 20 yi geçmez 3 gün açık tutum deneme amaçlı 10 dolar kazandım. yabancı ve özgün içerikli iyidir. üzülmeye gerek yok.kaananların bi fazlası yok

kolay gelsin