• 22-09-2007, 16:15:31
    #19
    Prosks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendin tıkla millete msn den yolla tıklasın benim gibi
    bu tür siteleri göreyim banlattırırım.. bi sizmi kurnazsınız

    fazla hitin olsa bile fazla kazanamazsın bir sürü yazı var daha önce açılmış konu var şöyle göz gezdirsen radmin ustanın yazılarına baksan anlamak istediğini anlayabilirsin...

    kısaca orta hitli ama kaliteli içerikli siten olsun kazanırsın

    hatta az hitli olsun ama içerik özgün olsun reklamlarınıda böyle tıklanılacak güzel yerlere koyarsan kazanırsın..

    ilgi çekici siteler yapabilirsin farklı olabilirsen reklamlarına tıklanılır..

    reklamı koyduğun yerlerde çok büyük rol oynuyor hangi tür reklamları kouyorsun tavsiyemi linklerimi açıklamalarımı vs.. hepsi bir unsur bence sen makaleler hatta konularda yorumları oku

    yaf bende başlığı görünce dedim helal olsun zengin olan biri var diye..
  • 22-09-2007, 16:27:49
    #20
    Prosks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendin tıkla millete msn den yolla tıklasın benim gibi

    Tabi tabi mutlaka, kendin tıkla aile eşrafıda tıklasın oohh ne ala...

    Kendin iki kere tıkla sonrada banlan

    Töbe töbeee yazmim dedim ama bunu görünce dayanamadım, arkadaşım, adsenseden hesap almış bir kişinin bilgisayarından başka kişinin reklamına bile tıklama sen
  • 22-09-2007, 16:30:03
    #21
    54 üyeli bir sitenin hitinin iyi olacagini beklemiyor bence kazancin yinede iyi
    Ben toplamda günlük 200 tekili olan 6 siteme ekledim senden daha az kazaniyor
  • 22-09-2007, 16:33:52
    #22
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türk reklam verenler yüzünden türkçe sitelerimde adsense'den sogdum ingilizce blog sitem'de domainle ilgili bir yazı yazmıştım Godady reklamları çıktı tık başına 0,88 $ verdi türk reklam verenlere bakıyorum 0,01 0,02 0,03 0,04 0,05 imkanları olsa 0,000001 vercekler

    yaf bazen 0 geliyo bana bırak 0.00000001 leri 0 direkt yaf bedava çalışıyoruz
  • 22-09-2007, 16:46:16
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Bu parayı alamayanlarda var daha siteni yeni açmışsın o bile fazla..
  • 22-09-2007, 18:01:29
    #24
    Site sahibine
    Arkadaşım sitene şöyle bir baktım da yani dediğim gibi optimizasyon konusunda başarısızsın. Bir kere konuların içine yerleştirdiğin reklamların rengini neden beyaz yaptın ki? Sana önerim reklamın arkaplanını siteninkisiyle aynı yap.

    Anasayfada içeriğin üstünde olan 468x60 boyutlarındaki reklamı sığarsa 728x90 yap ve yine sırıtmaması için sitenin arkaplanı ile aynı renk yap. Eğer olmuyorsa bu 468x60 boyutundaki reklamı "center" kodları ile ortala. Linkleri de sitenin linkleri gibi olsun, yani koyu mavi. URL ve yazı siyah olabilir.
    Son olarak yine anasayfanın sol ya da sağ sütunlarına bir adet 600x160 boyutlarında dikey sütunlardan yerleş. Onun rengi de koyduğun yerdeki modüllerin arkaplanıyla aynı renk olsun.

    Söylediklerimi başarılı bir şekilde uygularsan en az 2 katını kazanırsın.
    Söylediklerimi bir cümle ile özetlersem;

    Reklamlarını siteye göm, kimse "aaa bu reklam" demesin

    Kolay gelsin kardeşim
  • 22-09-2007, 18:02:52
    #25
    Misafir
    yerleşimlerinde sorun var.
  • 22-09-2007, 18:26:46
    #26
    Şimdi biraz daha düzelttim. Bi bakıp yorum yaparmısınız? Akşam dahada düzeltecem inşallah...
  • 22-09-2007, 18:41:44
    #27
    Forumun içini harika yapmışsın. Çok iş yapar yani en azından eskisinden çok
    Anasayfada taşma filan var sanırım henüz uğraşıyorsun, yarum yapmıyorum.