kendin tıkla millete msn den yolla tıklasın benim gibi
Tabi tabi mutlaka, kendin tıkla aile eşrafıda tıklasın oohh ne ala...

Kendin iki kere tıkla sonrada banlan

Töbe töbeee yazmim dedim ama bunu görünce dayanamadım, arkadaşım, adsenseden hesap almış bir kişinin bilgisayarından başka kişinin reklamına bile tıklama sen