Site sahibine

Arkadaşım sitene şöyle bir baktım da yani dediğim gibi optimizasyon konusunda başarısızsın. Bir kere konuların içine yerleştirdiğin reklamların rengini neden beyaz yaptın ki? Sana önerim reklamın arkaplanını siteninkisiyle aynı yap.
Anasayfada içeriğin üstünde olan 468x60 boyutlarındaki reklamı sığarsa 728x90 yap ve yine sırıtmaması için sitenin arkaplanı ile aynı renk yap. Eğer olmuyorsa bu 468x60 boyutundaki reklamı "center" kodları ile ortala. Linkleri de sitenin linkleri gibi olsun, yani koyu mavi. URL ve yazı siyah olabilir.
Son olarak yine anasayfanın sol ya da sağ sütunlarına bir adet 600x160 boyutlarında dikey sütunlardan yerleş. Onun rengi de koyduğun yerdeki modüllerin arkaplanıyla aynı renk olsun.
Söylediklerimi başarılı bir şekilde uygularsan en az 2 katını kazanırsın.
Söylediklerimi bir cümle ile özetlersem;
Reklamlarını siteye göm, kimse "aaa bu reklam" demesin
Kolay gelsin kardeşim