sitem banlandı mı ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sitem banlandı mı ?
11
●
733
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
sitem banlandı mı ?
1
2
17-01-2011, 11:55:36
#10
zee
ahanda html attım reklam çalıştı. ne yani şimdi google adsense scriptlerini html olarak sıkıştırıp yayınlayamıyor muyuz ? yuh ! olabilir mi böle bişey ya ?
17-01-2011, 11:56:57
#11
zee
@clic iyi haberin için çok teşekkürler
terazine tıklar dolsun dostum. çok dikkatlisin.
17-01-2011, 11:57:48
#12
clic
Olur olur. Bunun farklı farklı açıklamaları var. Hadi geçmiş olsun.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler