• 17-01-2011, 11:55:36
    #10
    ahanda html attım reklam çalıştı. ne yani şimdi google adsense scriptlerini html olarak sıkıştırıp yayınlayamıyor muyuz ? yuh ! olabilir mi böle bişey ya ?
  • 17-01-2011, 11:56:57
    #11
    @clic iyi haberin için çok teşekkürler terazine tıklar dolsun dostum. çok dikkatlisin.
  • 17-01-2011, 11:57:48
    #12
    Olur olur. Bunun farklı farklı açıklamaları var. Hadi geçmiş olsun.