Konu
sitem banlandı mı ?
17-01-2011, 11:55:36
#10
zee
ahanda html attım reklam çalıştı. ne yani şimdi google adsense scriptlerini html olarak sıkıştırıp yayınlayamıyor muyuz ? yuh ! olabilir mi böle bişey ya ?