• 06-01-2011, 01:32:14
    #19
    Aslında bu konulara yönelik bir idari birim oluşturulsa çok daha sağlıklı olur, şikayetin konusunu bulmakta zorluk çekiyoruz ..
  • 06-01-2011, 01:41:37
    #20
    ne ******** insanlar var ya!
  • 06-01-2011, 01:44:38
    #21
    tehlike2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çok düşündüm en son intihara yönlendirmeyi seçtim en uygun orayı gördüm ne alaka demeyin kişi son çare burayı bulur buda yalan olur " intihara yönlendirme" bu şekilde düşündüm.
    Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne ******** insanlar var ya!

    hemde gözü garibana dikmişler
  • 06-01-2011, 02:12:36
    #22
    Ben İhbarweb'e şikayet ettim. Kanıtlarla beraber savcılığa şikayet etmem gerektiğini bildiren bir cevap geldi. Bence bu tür konulara özel birim kurulmalı ve derhal müdahale edilmeli.
  • 06-01-2011, 02:21:48
    #23
    bende *********** adsense de gördügüm 2 tane kontör sitesi buraya şikayet etmiştim aynen intihara yönlendirme seceneginden:S http://www.ihbarweb.org.tr/ihbar.php?subject=1
    kontör yukleme vaadiyle anne kızlık soyadı kart şifreleri herşeyı istiyordu forumunda bu kadar alanen cesaretli dolandırıcılık görmedim hayatımda