tehlike2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende çok düşündüm en son intihara yönlendirmeyi seçtim en uygun orayı gördüm ne alaka demeyin kişi son çare burayı bulur buda yalan olur " intihara yönlendirme" bu şekilde düşündüm.
Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne ******** insanlar var ya!

hemde gözü garibana dikmişler