mersinstyle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bağlantı birimleri hakkında
15
●908
- 09-11-2010, 16:44:37oranları düşük ama bazen sitemizde tam aradığını bulamıyor ziyaretçiler. bu reklamlar sayesinde merak ediyor başka sitede vardır düşüncesiyle reklama giriyor. yalnız içerikte işe yaramayabilirseodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2010, 08:23:48Arkadaşlar şimdi farketim adsense gelişmiş raporlar bölümünden tüm zamanlaro seçtim ve Birimleri Seç menüsündende Bağlantı Birimleri'ni seçtim ve ağzım açık kaldı 9.165 kişi reklamlara tıklamış ama açılan sayfadaki reklamlara tıklayan sayısı 360 siz siz olun bağlantı birimi kullanmayın resmen sömürmüş beni yahu
http://www.resimyukletin.com/images/43ss.png
http://www.resimyukletin.com/images/49ss2.png - 10-11-2010, 10:07:32azef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Navbarın altında 4 veya 5 li bağlantı birimi denedinizmi? Site grafikleri ile uyumlu renklerde koyarsanız tık sayısı gayet güzel oluyor. Kategori ile iç içe sokup hile yapmadan tabiki. - 10-11-2010, 12:29:58bende kullanıyorum ama pek getisi olmamış görünüşe göre resimler zaten herşeyi açıklıyor