• 09-11-2010, 15:55:55
    #10
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman desene hiç bir işe yaramıyor çünkü insanlar onun reklam olduğunu biliyor ve çıkıyor sayfadan
    böyle düşünmeyin hocam bağlantı reklamlardan gayet güzel tık geliyor fakat maalesef oranları çok düşük bu reklamların.
  • 09-11-2010, 16:11:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bir süre kullandım, tavsiye etmiyorum. Kazanç olarak yansıması için açılan sayfa üzerinde bir reklam bağlantısına tıklanması gerekir.
  • 09-11-2010, 16:44:37
    #12
    seodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle düşünmeyin hocam bağlantı reklamlardan gayet güzel tık geliyor fakat maalesef oranları çok düşük bu reklamların.
    oranları düşük ama bazen sitemizde tam aradığını bulamıyor ziyaretçiler. bu reklamlar sayesinde merak ediyor başka sitede vardır düşüncesiyle reklama giriyor. yalnız içerikte işe yaramayabilir
  • 10-11-2010, 08:23:48
    #13
    Arkadaşlar şimdi farketim adsense gelişmiş raporlar bölümünden tüm zamanlaro seçtim ve Birimleri Seç menüsündende Bağlantı Birimleri'ni seçtim ve ağzım açık kaldı 9.165 kişi reklamlara tıklamış ama açılan sayfadaki reklamlara tıklayan sayısı 360 siz siz olun bağlantı birimi kullanmayın resmen sömürmüş beni yahu

    http://www.resimyukletin.com/images/43ss.png

    http://www.resimyukletin.com/images/49ss2.png
  • 10-11-2010, 10:07:32
    #14
    azef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir süre kullandım, tavsiye etmiyorum. Kazanç olarak yansıması için açılan sayfa üzerinde bir reklam bağlantısına tıklanması gerekir.

    Navbarın altında 4 veya 5 li bağlantı birimi denedinizmi? Site grafikleri ile uyumlu renklerde koyarsanız tık sayısı gayet güzel oluyor. Kategori ile iç içe sokup hile yapmadan tabiki.
  • 10-11-2010, 11:23:45
    #15
    Bağlantı birimlerini kullanmanızı tavsiye ediyorum.
    Yaklaşık bir yıldır tüm sitelerimde kullanıyorum ve en çok kazanç getiren reklamlardan olduğunu söyleyebilirim.
  • 10-11-2010, 12:29:58
    #16
    bende kullanıyorum ama pek getisi olmamış görünüşe göre resimler zaten herşeyi açıklıyor