Konu
Bağlantı birimleri hakkında
10-11-2010, 11:23:45
#15
siyabend
Bağlantı birimlerini kullanmanızı tavsiye ediyorum.
Yaklaşık bir yıldır tüm sitelerimde kullanıyorum ve en çok kazanç getiren reklamlardan olduğunu söyleyebilirim.