Sizce Benim Kazancım Nasıl?
22
●1.578
- 19-10-2010, 13:26:53tıklamalrın az ama kazancın iyi, reklam yerleşimini düzeltirsen kazancıın daha iyi olacağı kanısındayım,
bol kazançlar.... - 19-10-2010, 16:54:18Üyeliği durdurulducehago adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%30 gibi uçuk rakamları elersek, oranlamada %8,9 çok iyi bir rakam olur. %7,6,5 iyidir, %4 eh işte'dir, %4 > x ise kötüdür. Bir çok makale var. Wordpress ise buna özel temalar var. (bkz: bekirkurt.com.tr teması şuan satışta)