adsense reklam sistemini yeni kullandığım zamanlarda 30k ***** sitem vardı 500 üzeri tıklamaya 20$ veriyordu.
Sizce Benim Kazancım Nasıl?
22
●1.578
- 18-10-2010, 18:30:18Gösterime göre tıklama düşük gibi ama, benim bi blogumda oranlar böyle;
226 20 8,85% 1,37 $ 0,31 $
seninkiyle arasında dağlar kadar fark var yani
- 18-10-2010, 18:34:53Tıklamalardan kazançlar oldukça iyi ancak diğer arkadaşların da söyledikleri gibi gösterime göre tıklama yani sayfa to oranı düşük.. Kazanç durumu çoğu siteye kıyasla gayet iyi durumda..
- 18-10-2010, 21:57:08Üyeliği durdurulduLitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tam olarak öyle değil.Sitenin kapanmalarında reklamlar kalkıyor.Onu kast ettim.Özür dilerim yanlış telaffuz ettim.
Hocam ilk başta,hesabımın onay aldığı sitem makale sitemdi.Şu anda webmaster sitemde reklamlar var.Glory adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle