• 18-10-2010, 18:23:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Şükret haline kardeşim adsense reklam sistemini yeni kullandığım zamanlarda 30k ***** sitem vardı 500 üzeri tıklamaya 20$ veriyordu.
  • 18-10-2010, 18:25:42
    #11
    tabiri caizse öp te başına koy derim
  • 18-10-2010, 18:27:09
    #12
    "ara ara reklamları kaldırdım" reklamları sürekli kaldırıp tekrar eklemek iyi değildir.
  • 18-10-2010, 18:30:18
    #13
    Gösterime göre tıklama düşük gibi ama, benim bi blogumda oranlar böyle;

    226 20 8,85% 1,37 $ 0,31 $

    seninkiyle arasında dağlar kadar fark var yani
  • 18-10-2010, 18:34:53
    #14
    Tıklamalardan kazançlar oldukça iyi ancak diğer arkadaşların da söyledikleri gibi gösterime göre tıklama yani sayfa to oranı düşük.. Kazanç durumu çoğu siteye kıyasla gayet iyi durumda..
  • 18-10-2010, 19:09:31
    #15
    hocam içerik nedir? ben 120 tıka 4$ fln anca alabiliyorum
  • 18-10-2010, 19:17:12
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İçeriğiniz türkçe ise gayet normal 30 tıklama 3.6 dolar buda demek oluyorki tıklama başına 0.13 dolar türkiye şartlarına göre iyi bence.
  • 18-10-2010, 19:24:28
    #17
    Gösterime karşın tıklama az fakat tıklamaya göre verilen rakam gayet iyi.
  • 18-10-2010, 21:57:08
    #18
    Üyeliği durduruldu
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "ara ara reklamları kaldırdım" reklamları sürekli kaldırıp tekrar eklemek iyi değildir.


    Hocam tam olarak öyle değil.Sitenin kapanmalarında reklamlar kalkıyor.Onu kast ettim.Özür dilerim yanlış telaffuz ettim.

    Glory adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam içerik nedir? ben 120 tıka 4$ fln anca alabiliyorum
    Hocam ilk başta,hesabımın onay aldığı sitem makale sitemdi.Şu anda webmaster sitemde reklamlar var.