Daha Bu Sabahki Kazancım :D
46
●3.723
- 18-10-2010, 11:35:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.tık nasıl az? şaşıyorum böyle diyenlere...kirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-10-2010, 12:55:24bende baya yüksek bir rakam bekliyordum fakat tık başı kazanç düşük.
bu sabah 179 görüntülenmeye bir tık almıştım ilk tıkımda 0.27 aldım fakat reklamları takip etmiyorum, çünkü hep böyle. (:
ayrıca rep olayının kaldırıldığı iyi oldu yoksa şimdi herkes sana veya bana "herkesin kazancı kendine" diyip yüklenirdi. - 18-10-2010, 13:10:10Üyeliği durduruldunazar değer nazar ulu orta yere koyma işte
:d
bak ben hiç 250 tika 30$
kazandımı sölüomuyum
banlanırsan şaşırma bütün herşeyi koymuşsun!