• 18-10-2010, 11:27:32
    #10
    Üyeliği durduruldu
    allah daha çok nasip eylesin.
  • 18-10-2010, 11:30:16
    #11
    Üyeliği durduruldu
    banlanırsan şaşırma bütün herşeyi koymuşsun!
  • 18-10-2010, 11:31:49
    #12
    Allah daha çok versin de bu tablonun neyine sevindiniz anlamış değilim.tık başına 0.10-0.20 almış olsanız tamam diyeceğim..
  • 18-10-2010, 11:35:35
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.ci yorumda benden tık biraz az ama bol kazançlar.
    tık nasıl az? şaşıyorum böyle diyenlere...
  • 18-10-2010, 12:34:16
    #14
    Ortalama 0,06 vermiş forex için düşük gibi geldi bana
  • 18-10-2010, 12:55:24
    #15
    bende baya yüksek bir rakam bekliyordum fakat tık başı kazanç düşük.

    bu sabah 179 görüntülenmeye bir tık almıştım ilk tıkımda 0.27 aldım fakat reklamları takip etmiyorum, çünkü hep böyle. (:

    ayrıca rep olayının kaldırıldığı iyi oldu yoksa şimdi herkes sana veya bana "herkesin kazancı kendine" diyip yüklenirdi.
  • 18-10-2010, 12:56:07
    #16
    ne var ki bunda? forex'i bunun için mi övüyorlar yani?
  • 18-10-2010, 13:10:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    nazar değer nazar ulu orta yere koyma işte
    :d
    bak ben hiç 250 tika 30$
    kazandımı sölüomuyum
  • 18-10-2010, 13:50:08
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yeni başlayan için iyi tabiki

    forexe göre iyi bir kazanç değil