bende baya yüksek bir rakam bekliyordum fakat tık başı kazanç düşük.

bu sabah 179 görüntülenmeye bir tık almıştım ilk tıkımda 0.27 aldım fakat reklamları takip etmiyorum, çünkü hep böyle. (:

ayrıca rep olayının kaldırıldığı iyi oldu yoksa şimdi herkes sana veya bana "herkesin kazancı kendine" diyip yüklenirdi.