desene ondan
Ben mail attım. Otomatik cevap geldi
Tekrar attım cevap yok
onayda yok.
3 kere başvurdum. Nereden dönecekler ? Nezaman dönecekler?
bide nerde tatil yapıyolar gideyim yanlarına
bide tatilden gelince 3.üde onaylanıyomuş ne süper olur ama ha
Blogpspotan başvurdum 4-5 özgün konu ekledim 10 gün oldu sess seda yok.Diğer 2 sitem içinde ayrı aytrı başvurmuştum onlara 3 hafta sonra cevap geldi ikisi de red..
Site de hiç indexlenmio ama önbelleğe alıyo siteyi hergün çözemedim gitti.Googleda sanırım bakım war