desene ondan
Ben mail attım. Otomatik cevap geldi
Tekrar attım cevap yok
onayda yok.
3 kere başvurdum. Nereden dönecekler ? Nezaman dönecekler?
bide nerde tatil yapıyolar gideyim yanlarına
bide tatilden gelince 3.üde onaylanıyomuş ne süper olur ama ha