Nerde Hata Yapiyorum :( - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nerde Hata Yapiyorum :(
22
●
1.522
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Nerde Hata Yapiyorum :(
1
2
3
13-10-2010, 15:35:28
#19
ibrahimhd
Üyeliği durduruldu
Durum gerçekten vahimmiş 50 tık $1 olurmu yahu.
13-10-2010, 15:37:21
#20
Player
Üyeliği durduruldu
Yokmu acaba tik basina verilen parayi artircak kisiler ucretli filtre verecek biri?
13-10-2010, 15:50:27
#21
hsnsdt
Üyeliği durduruldu
kardeşim yayınladığın reklamlar büyük bir olasıkla çöp sitelerdendir ..
Yani tek tıka 0,01 veren sitelerdir.
13-10-2010, 15:58:44
#22
ByMaDaK
Bugün ; 5 tık sonucu 0,46 $ vemiş.
Bende de gariplik var
13-10-2010, 17:07:07
#23
Player
Üyeliği durduruldu
Hocam iste kimse saglam bir filtrede vermiyorki. Flashoyun sitesi icin? ucretlide veren yok
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler