• 27-09-2010, 14:12:17
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tüm dünyaya ödeme yaptığını düşünürsek çok zor böyle birşey olması.
  • 27-09-2010, 14:15:38
    #11
    Tek taraflı dusununce guzel olurdu, 1 aya sonra sarkmasının bazı nedenleri var.

    Zaten bunu tartışmakda boşuna bence sonuçta bir şeyleri değiştiremeyiz veya burdan yetkili merciye sesimizi duyuramayız ondan tartışmakda boşuna.