Tek taraflı dusununce guzel olurdu, 1 aya sonra sarkmasının bazı nedenleri var.

Zaten bunu tartışmakda boşuna bence sonuçta bir şeyleri değiştiremeyiz veya burdan yetkili merciye sesimizi duyuramayız ondan tartışmakda boşuna.