Pinim geldi ama banlanmıştım.. :)
24
●1.429
- 06-09-2010, 13:04:49buraya bittim yauNCLaSTer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2010, 13:17:10Üyeliği durduruldubence gayet güzel bi düşünce neden güldün anlamadım. hatıra olarak saklaması iyi bir şey. bir çok kişi pin gelmeden ban yiyorOLCAYTO85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2010, 07:29:31kungi sana hesabi teslim ettigim gün demistim adresi sifreyi alternatif mail adresini isim ve soyad gibi tüm bilgileri kendine göre düzenle diye! sende tamam hallederim demistin ben tüm aldigim adsense hesaplarini sallar alirim yani herseyi sallarim gecen bir domain icin bir siteye üye oldum onuda kafa gitti salladimKungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telefonuda salladim kod istedi anlayacan adsenseye kafayi cok kaptirdim tüm üyeliklerde salliyorum
o tarihte tekrar pin iste ve kendi bilgilerini girde iste bir kaybin olmaz 2 pin hakkin daha var