• 18-08-2010, 09:43:24
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ver mahkemeye kardeşim bu işlerde artık ciddileşsin yaaaaaa
    Ekmek yiyen var, ev geçindiren var.

    Bundan sonrada ;

    gerçekakıllılar@hotmail.com

    olsunlar....
  • 18-08-2010, 09:59:17
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hemen savcılığa gidip suç duyurusunda bulun kardeşim. savcılık google dan log ları isteyecektir. MSN den de ip logları istenir. Adamlar da 15 güne kalmaz bilişim sistemlerine izinsiz girmek ve nitelikli hırsızlık suçundan 7 yıla kadar hapisle kodese atılırlar. Yapacağın şey çok basit. Olayı anlatan bir suç duyurusu dilekçesi yazıp savcılığa vermen. Hiç bir masrafı yok. Bu aşağılık ******** herifler hapse girince inan içim buz gibi olacak. Öyle uyanıklık yapmak neymiş görsünler.
  • 18-08-2010, 10:05:41
    #12
    leonitef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hemen savcılığa gidip suç duyurusunda bulun kardeşim. savcılık google dan log ları isteyecektir. MSN den de ip logları istenir. Adamlar da 15 güne kalmaz bilişim sistemlerine izinsiz girmek ve nitelikli hırsızlık suçundan 7 yıla kadar hapisle kodese atılırlar. Yapacağın şey çok basit. Olayı anlatan bir suç duyurusu dilekçesi yazıp savcılığa vermen. Hiç bir masrafı yok. Bu aşağılık ******** herifler hapse girince inan içim buz gibi olacak. Öyle uyanıklık yapmak neymiş görsünler.
    eyv. hocam dilekçe sorun değil kardeşim avukatın yanında çalışıyor zaten yinede saol. adsenseye forumu doldurup yolladım bakalım sonuç ne olacak onagöre bilgiverecem burdan ama bu işin peşini bırakmıcam o kesin
  • 18-08-2010, 10:09:04
    #13
    eldorado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyv. hocam dilekçe sorun değil kardeşim avukatın yanında çalışıyor zaten yinede saol. adsenseye forumu doldurup yolladım bakalım sonuç ne olacak onagöre bilgiverecem burdan ama bu işin peşini bırakmıcam o kesin
    Google'dan hayır beklenmez. O maile cevap bile gelmeyecek belki de. Gerekli mercilere başvurmaya bak sen.

    Geçmiş olsun.
  • 18-08-2010, 11:18:13
    #14
    vatandaşın ismini öğrendim melih gümüşbıçak demin adsense hesabımı geri aldımşimdi yine aldı şrefsiz büyük ishtimal bizim ağ bağlantılarından hepsine bulaştırmış virüsü. ama mahkemede görüşeceğiz o bir kesin
  • 18-08-2010, 11:33:21
    #15
    eldorado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vatandaşın ismini öğrendim melih gümüşbıçak demin adsense hesabımı geri aldımşimdi yine aldı şrefsiz büyük ishtimal bizim ağ bağlantılarından hepsine bulaştırmış virüsü. ama mahkemede görüşeceğiz o bir kesin
    Nasıl geri aldın ? aynı sekilde geri alıp temiz bir bilgisayardan değiştir dostum.
  • 18-08-2010, 12:23:48
    #16
    hocam 2. kez hesabımı patlattılar ama sonunda geri aldım oruçlu ağzımla etmediğim küfür kalmadı şu ramazanlık günde ama yine azmettim hesabı aldım.
    şuan çok yorgunum hesabı nasıl aldığım çok ayrıntılı anlatacam ama o elemaında başını çok fena yakacam
  • 18-08-2010, 12:29:16
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eldorado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 2. kez hesabımı patlattılar ama sonunda geri aldım oruçlu ağzımla etmediğim küfür kalmadı şu ramazanlık günde ama yine azmettim hesabı aldım.
    şuan çok yorgunum hesabı nasıl aldığım çok ayrıntılı anlatacam ama o elemaında başını çok fena yakacam
    geçmiş olsun nasıl aldığınızı anlatmanızı bekliyoruz Allah korusun ilerde hepimizin başına böyle olaylar gelebilir bilgilenelim
  • 18-08-2010, 12:35:59
    #18
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun nasıl aldığınızı anlatmanızı bekliyoruz Allah korusun ilerde hepimizin başına böyle olaylar gelebilir bilgilenelim
    saolun hocam anlatacam zaten hemde baya bir uzun anlatacam en ince ayrıntısına kadar resimli anlatım felan yapacam.

    ama şunu söyleyeyim size googleden gelen ne olursa olsun email-normal posta hiçbirşeyi atmayın ilerde mutlaka lazım olur. ben bunu bilir bunu söylerim ama ayrıntıyı anlatacam mutlaka yardımcı olan arkadaşlara çok tşk edeyorum şu ramazanlık günde çok sevaba girdiniz Allah hepinizden ayrı ayrı rağzı olsun.