hemen savcılığa gidip suç duyurusunda bulun kardeşim. savcılık google dan log ları isteyecektir. MSN den de ip logları istenir. Adamlar da 15 güne kalmaz bilişim sistemlerine izinsiz girmek ve nitelikli hırsızlık suçundan 7 yıla kadar hapisle kodese atılırlar. Yapacağın şey çok basit. Olayı anlatan bir s
uç duyurusu dilekçesi yazıp savcılığa vermen. Hiç bir masrafı yok. Bu aşağılık ******** herifler hapse girince inan içim buz gibi olacak. Öyle uyanıklık yapmak neymiş görsünler.
eyv. hocam dilekçe sorun değil kardeşim avukatın yanında çalışıyor zaten yinede saol. adsenseye forumu doldurup yolladım bakalım sonuç ne olacak onagöre bilgiverecem burdan ama bu işin peşini bırakmıcam o kesin