• 15-08-2010, 22:56:17
    #1
    Arkadaslar bu sorun sadece bende mi ? bilmiyorum ama sabah girdiğim hesabıma baktım ulasılmıyor ne oluyor felan derken adsense ingilizceye girdim panel ingilizcede olsa sorunsuz giriyor ve raporları gösteriyor, durumdan haberi olan var mı?
  • 15-08-2010, 23:01:45
    #2
    sorunun bulundğun bölge veya senin bilgisayarında olabilir ben herhangi bir sorun yaşamdım bugün
  • 15-08-2010, 23:09:00
    #3
    valla bölgeyle alakalı mı bilmem ama ,gündüz bende de sorun yoktu aksam üzeri böle oldu neyse hayırlısı bakalım ing. idare ederiz simdilik