Arkadaslar bu sorun sadece bende mi ? bilmiyorum ama sabah girdiğim hesabıma baktım ulasılmıyor ne oluyor felan derken adsense ingilizceye girdim panel ingilizcede olsa sorunsuz giriyor ve raporları gösteriyor, durumdan haberi olan var mı?