• 02-08-2010, 04:04:11
    #46
    sitenin adresini pm alabilir miyim merak ettim,

    orana gelince Turkce siteler gercekten hak ettigini kazanmiyor konuma gelmis,
    ben ingilizce sitemde TIK basina min 3$ max 12$ aliyorum, az TIKLANIYOR ama hakkini veriyor :S
  • 02-08-2010, 04:09:43
    #47
    Ozindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitenin adresini pm alabilir miyim merak ettim,

    orana gelince Turkce siteler gercekten hak ettigini kazanmiyor konuma gelmis,
    ben ingilizce sitemde TIK basina min 3$ max 12$ aliyorum, az TIKLANIYOR ama hakkini veriyor :S
    bende bir ingilizce site açtım. şuan tık fazla olmuyor. eğer buradaki türkçe sitem için harcadığım zamana o daha çok verirse türkçeden vazgeçerim. ayrıca siteyi pm ile gönderdim. site oyun üzerine. anasayfası pr6 yaklaşık 15 katagori vardır pr4. bir çok oyun sayfasıda pr4. ama adam kazanamıyor. Ayrıca nedenini bilmem ama filtrelemede kullanmıyor.
  • 02-08-2010, 04:20:18
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam normalde tüm yorumları baştan sona okumadan cevap yazmam, ama senin mesajı okuduğum anda, başka araştırmaya gerek kalmadan cevap vermek istiyorum

    evet o tıka o ücret az, tık başına 0.027 falan vermiş, en az 0.050 vermeli ki emeğine değsin....

    tık başına ücret az ama gösterim başına da tık fazla gibi geldi bana
    %5 tıklama oranı çok bence.

    diğer siteleri bilmiyorum ama kendi sitelerimde TO %0.30 civarındaydı...
    bunu yükseltmek için ekrana bir miktar içerik ve kocaman bir de reklam koyarak tıklama oranını %1'e çıkarabildim. %2'den fazlası bana "ayıp" geliyor. (kendi sitem için söylüyorum, sizin için değil kesinlikle)

    ben %5 tıklama oranı alsam, ban yememek için adsense kodunu kaldırıp aylık 350 dolardan da vazgeçerdim herhalde. (5 yıldır aynı adsense hesabını kullanabilmemin sırrı belki bu tırsaklığımda saklıdır bilemiyorum)

    yanlışım varsa affedin
    bol kazançlar dilerim
  • 02-08-2010, 10:16:31
    #49
    makdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adtech'e yaklaşmış google onlarda 0,1 veriyor :S
    0.1 verse 10 tık 1 dolar eder0.01 veriyor diyecektin sanırım.