Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hocam normalde tüm yorumları baştan sona okumadan cevap yazmam, ama senin mesajı okuduğum anda, başka araştırmaya gerek kalmadan cevap vermek istiyorum
evet o tıka o ücret az, tık başına 0.027 falan vermiş, en az 0.050 vermeli ki emeğine değsin....
tık başına ücret az ama gösterim başına da tık fazla gibi geldi bana
%5 tıklama oranı çok bence.
diğer siteleri bilmiyorum ama kendi sitelerimde TO %0.30 civarındaydı...
bunu yükseltmek için ekrana bir miktar içerik ve kocaman bir de reklam koyarak tıklama oranını %1'e çıkarabildim. %2'den fazlası bana "ayıp" geliyor. (kendi sitem için söylüyorum, sizin için değil kesinlikle)
ben %5 tıklama oranı alsam, ban yememek için adsense kodunu kaldırıp aylık 350 dolardan da vazgeçerdim herhalde. (5 yıldır aynı adsense hesabını kullanabilmemin sırrı belki bu tırsaklığımda saklıdır bilemiyorum)
yanlışım varsa affedin
bol kazançlar dilerim