• 27-08-2007, 21:13:33
    #91
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle belirtmek isterim ki istatistiklerinizi paylaşmanız adsense program kurallarına uymaz.

    2. olarak biz detayları bilmeden birşey söyleyemeyiz.
    Özgün makaleli ingilizce sağlık sitesine göre normal değil.
    Ama Spam siteye çok bile ...
    Ayrıca %1.xx bunu arttırma yolları deneyebilirsiniz.. ( Bkz : %20lerde dolaşan yerleşim ustaları gibi )

    Kolay Gelsin Bol Kazançlar.
    Ben burada ne demek istediğinizi anlayamadım. Açıklama şansınız var mı?
  • 27-08-2007, 21:33:31
    #92
    Misafir
    dersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben burada ne demek istediğinizi anlayamadım. Açıklama şansınız var mı?
    Mesela neresini açıklayayım ? ana konu olarak ne düşünürsünüz ?

    % arttırma ? istatik yayınlama ?
  • 28-08-2007, 01:12:22
    #93
    3n35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerleşimleri Gerçekten Çok güzel Bir Sorun Olcağına İnanmıyorum Eminimki Konuyu Açan Arkadaşımda Öyle Diyecektir...Ancak Konuya Girdiğin Anda İlk Mesajın Başında Çıkan Reklama Çok Tıklama Olucaktır Oraya Birkaç Üyeniz Belki Yanlışlıla Birden Fazla Tıklayabilir Oda Google Adsense Yöneticilerine Batar Türk Olduğun İçinde Yetersiz Tıklamadan Kapatabilirler...Dikkatli Olmanı Söylerim...Ayrıca İyi Kazançlar....
    Benim bildiğime görede eğer bir Resim varsa ve yanında google reklamı olacaksa belirgin bir çizgi ile ayrılmalı reklam. Sitede yer alan bir bannerin hemen yanında google reklamı var sanki o bannerin devamı gibi duruyor, kural dışı olabilir.
    Birde forumlarda ilk mesajlarda her alan reklamlar acaba bunlarda belirgin bir çizgiyle ayrılmadığı için kural dışı olabilir mi? merak ettimde, zaten google şimdi reklamı yok oval çizgiye al filan çıkarttı, bununla alakalı olabilir kanımca ve bu tür yerleşimler ban sebebi olabilir. BENCE.

    Bu arada çok güzel bir başlık ve içerik olmuş teşekkürler...
  • 28-08-2007, 01:13:37
    #94
    Misafir
    Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bu arada çok güzel bir başlık ve içerik olmuş teşekkürler...
    Teşekkürler ... saolasın
  • 29-08-2007, 17:10:20
    #95
    Üyeliği durduruldu
    Blogspot'dan sadece youtube videoların olduğu bir blog açıp adsense reklamlarımı koysam bu ban sebebi olur mu ?
  • 31-08-2007, 23:07:40
    #96
    Platin üye
    aytuggg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blogspot'dan sadece youtube videoların olduğu bir blog açıp adsense reklamlarımı koysam bu ban sebebi olur mu ?
    bir huzur ver ya bu başlık altındaki mesajların yarısı senin yaşın gereği aç gözlülüğünü anlıyorum ama bu kadar da olmaz


    yedinci sayfanın son mesajı bizi es geçmişsin
    google tarafından banlanan bir siteyi düzenledim google kurallarına göre tekrar nasıl reklam yayınlanmasını sağlırım
  • 03-09-2007, 04:43:03
    #97
    Tekrar merhaba..
    Ben siteyi kapanıp ,dnsleride sedoya yönlendirmeyi düşünüyorum ama hergün adsenseden kazancim oluyor.Fakat sedoya yönlendirdiğimde adsense'den kazanc olmayacağı için bir sorun olur mu ? Hesabi kapatırlar mı yoksa açık mı kalır?
    Eğer hergun kazancınız oluyorsa ve bu kazanc birden kesilmişse banlıyorlar diye duydum.
    Kısacası tık yok diye banlanırmıyım ? şimdiden teşekkur ederim
  • 03-09-2007, 10:06:36
    #98
    Ya reklamlar duruyor ama :

    İçerik için AdSense - Veri yok -

    diyor. Acil neden olabilir acaba ?
  • 04-09-2007, 14:53:40
    #99
    Misafir
    MuTAs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya reklamlar duruyor ama :

    İçerik için AdSense - Veri yok -

    diyor. Acil neden olabilir acaba ?
    sabah 10.00 saatlerinde çok normaldir. sanırsam şu saatlerde veri gelmiştir.. uluslar arası saat nedeniyle sabah 10.00 da güncelleniyor..
    korkulacak bir durum yok