Tekrar merhaba..
Ben siteyi kapanıp ,dnsleride sedoya yönlendirmeyi düşünüyorum ama hergün adsenseden kazancim oluyor.Fakat sedoya yönlendirdiğimde adsense'den kazanc olmayacağı için bir sorun olur mu ? Hesabi kapatırlar mı yoksa açık mı kalır?
Eğer hergun kazancınız oluyorsa ve bu kazanc birden kesilmişse banlıyorlar diye duydum.
Kısacası tık yok

diye banlanırmıyım ? şimdiden teşekkur ederim