Bugün kazancı düşen oldu mu ?
35
●1.959
- 04-07-2010, 23:06:03Geçen ay Sayfa eBGBM 1,19 iken
son 5 gün 0,80 civarlarinda.
http://img15.imageshack.us/img15/624/adesnse.jpg
Sizce bu rakamlar normal mi? - 05-07-2010, 00:37:55bendeki sıkıntı 800 gösterime 0 tık normalde 15-20 tık arası olurdu bu saatlerde
- 05-07-2010, 02:13:15Normal de sayılabilir hatta güzelde sayılabilir , bendede 20k -25k gösterime 150 ile 180 tık alıyor = 6 - 11 $ arası birşey geliyor günlüksiyabend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2010, 02:21:19bende aynı durum. değişiklik yok. sabit gidiyor. keşke yükselse
- 05-07-2010, 02:26:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Şu aralar dalgalanma mı var arkadaşlar. Anlamadığım link kasmak için ücretsiz blog sitelerinden açtığım bir blogum ki baya link çıkışı var, en sağlam ve yükselmekte olan sitemi oldukça sollamış durumda en çok ziyaret çektiğim kelimede. Birkaç gün önce bıçak gibi kesildi anlamadım, dalgalanmadır dedim ama, düştükçe düşüyor sıralamam. İçerik de orijinal, bir fikri olan var mı? Günde iki dolara yaklaşmıştı sitem, 50 cent getirmemeye başladı. Çok sinir bozucu.
- 05-07-2010, 03:04:38Kardeşler abiler yanlış anlamayın beni ama bir yorum yapacağım,
Bu kazanç düşmesi vs neye göre yapıyorsunuz.E düne yada geçen haftaki kazanca göre diyeceksiniz biliyorum.
Ama dün çıkan reklamla bugünki aynı olmayabilir,dün xx konunuza girene reklam cezbedici gelmiştir bugün girene gelmemiştir.Yada 1 reklamın tık fiyatı yüksektir belki bugünküler azdır.
Ne bileyim ihtimalleri arttıabiliriz.Bir sitem var tık başı en az 15 kuruş veriyor bazen 1 dolar bazen 2 dolar veriyor.ama hit aynı.Şunu farkettim görsel reklamlar tık alıyor daha çok .Yan yana reklam varsa birini sadece resimli reklam yapın.Etkisi iyi oluyor