Kardeşler abiler yanlış anlamayın beni ama bir yorum yapacağım,

Bu kazanç düşmesi vs neye göre yapıyorsunuz.E düne yada geçen haftaki kazanca göre diyeceksiniz biliyorum.

Ama dün çıkan reklamla bugünki aynı olmayabilir,dün xx konunuza girene reklam cezbedici gelmiştir bugün girene gelmemiştir.Yada 1 reklamın tık fiyatı yüksektir belki bugünküler azdır.

Ne bileyim ihtimalleri arttıabiliriz.Bir sitem var tık başı en az 15 kuruş veriyor bazen 1 dolar bazen 2 dolar veriyor.ama hit aynı.Şunu farkettim görsel reklamlar tık alıyor daha çok .Yan yana reklam varsa birini sadece resimli reklam yapın.Etkisi iyi oluyor