• 29-06-2010, 00:03:18
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    19 tık için 0,64$ gerçekten çok çok düşük.

    Allah kolaylık versin kardeş.
    Teşekkürler, o zmn geçmişi yollasam bana ağlarsınız
  • 29-06-2010, 00:03:43
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne tıkırtı vaaar, ne sıkırtı var...
  • 29-06-2010, 00:05:02
    #12
    CevdetBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben burda artizlik yapmıyorum. Saçmalama kardeşim arkadaş sadece espiri yaptı. güldük eğlendik bu kadar basit. tartışma konusu açma hemen

    anlamadim? size artislik yapiyorsunuz gibi bir cümle kullandigimi sanmiyorum! acmis oldugunuz konuya yorum yaptim bunda bir tartisma durumuda yok! eger yorum yapmamizi istemiyorsaniz ne diye konu aciyorsunuz? neyse uzatmaya gerek yok siz espirinize devam edin...
  • 29-06-2010, 00:06:00
    #13
    CilginBoard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadim? size artislik yapiyorsunuz gibi bir cümle kullandigimi sanmiyorum! acmis oldugunuz konuya yorum yaptim bunda bir tartisma durumuda yok! eger yorum yapmamizi istemiyorsaniz ne diye konu aciyorsunuz? neyse uzatmaya gerek yok siz espirinize devam edin...
    Pardon o zaman hocam, özür dilerim saygısızlığımdan dolayı.
  • 29-06-2010, 00:11:49
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bize gelmez öle artiz martiz biz buraya reklam yayınlatıp tıklattırıoruz hatta onu bile beceremiyoruz

  • 29-06-2010, 00:13:24
    #15
    Olsun 11 tık yine iyi gelmiş. Moral bozma tam gaz devam.
  • 29-06-2010, 01:41:09
    #16
    bugün sabah hesabıma girdim (saat 10dan sonra 12 gibi falan) 3.xx $vardı. son ödemeden itibaren toplam ödemeye baktım ok.

    2 saat sonra tekrar hesabıma girdim 1.xx$ düşmüş ne son ödemeden sonraki toplama baktım o da düşmüş.

    yani adsensede ne .ok yiyorlar bikaçgündür ben çözemedim.
  • 29-06-2010, 01:44:06
    #17
    Ne tıkırtı var ne sıkırtı
  • 29-06-2010, 01:50:45
    #18
    Nazar değdi herhalde, adsense hesabıma saldırı oldu 10 dakika önce. Kim saldırıyorsa allah bin belasını versin bu kadar diyorum.