Ben burda artizlik yapmıyorum. Saçmalama kardeşim arkadaş sadece espiri yaptı. güldük eğlendik bu kadar basit. tartışma konusu açma hemen
anlamadim? size artislik yapiyorsunuz gibi bir cümle kullandigimi sanmiyorum! acmis oldugunuz konuya yorum yaptim bunda bir tartisma durumuda yok! eger yorum yapmamizi istemiyorsaniz ne diye konu aciyorsunuz? neyse uzatmaya gerek yok siz espirinize devam edin...