Bu tarz konularında yasaklanması lazım forumda adam 1.gün 2 tık alıyor x usd kazanıyor foruma mesaj atıyor kazancım nasıl düşük usd kazanıyor bu seferde neden vermiyor google bana diyor.. Adam kural ihlali yapıyor ban yiyor benı neden banladı diyor.. içerik kopya tık geliyor kazanamıyoruz diyor vs vs... çok gereksiz konuların hepsi mevcut senınde böyle karşılanman normal.