noanqel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş ne konusu açsak suç işlemiş gibi her seferinde - rep veriyorsunuz bali neden verdiğinizi yazın
birilerinin moralini bozayımda benden iyi olmasınlar diye, burası böyle kardeş bu yoruma kim bilir kimler rep vericek ama takmicaksın