• 09-06-2010, 21:34:43
    #28
    O Alexa ile hiti 5 k ile 15 k arasıdır . (Tahmini 12 K)
    Yazık ediyor siteye bence banlatacak sonunda.
  • 09-06-2010, 21:56:28
    #29
    Bi An İzlemek İçin Şunu Tıkla Macerası Hiç Bitmeyecek Sandım.. Tüm Reklam Firmalarını Kullanmış Mübarek İnsan Haktan Hukuktan Niye Bu Kadar Habersizizki.. Yazık.
  • 09-06-2010, 22:09:30
    #30
    Üyeliği durduruldu
    üye olurken reklamlara tıklatmaya teşvik edilen şeyler yasak diye biliyorum
  • 09-06-2010, 22:13:21
    #31
    Üyeliği durduruldu
    yazilimparki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam haklı değil, yaptığı hakkıyla para kazanmaya çalışanların hakkını gasp etmek. Fakat Türkiye'de "Reklama tıklarsam bilgisayarıma virüs girer" diye düşünen adamlar var maalesef. Reklamlara tıklamıyoruz, illa ki teşvik olacak.
    ya bırakın kardeşim şu düşünceyi parayı gasp ediyor felan senini paranımı gasp ediyor ?

    sana google 0.01$ verirken gasp etmiyor bu adam böyle yapınca gasp ediyor. hemen şikayet eder bazıları işler i bu. başka ülkedekler kazanacağına biz kazanalım elimzie mi yapışır ?

    Haksızmıyım?
  • 09-06-2010, 22:17:23
    #32
    e tıklayalım bol bol kazansın o zaman =)
  • 09-06-2010, 22:17:32
    #33
    Üyeliği durduruldu
    SERVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bırakın kardeşim şu düşünceyi parayı gasp ediyor felan senini paranımı gasp ediyor ?

    sana google 0.01$ verirken gasp etmiyor bu adam böyle yapınca gasp ediyor. hemen şikayet eder bazıları işler i bu. başka ülkedekler kazanacağına biz kazanalım elimzie mi yapışır ?

    Haksızmıyım?
    kardeş googleyi gasp ediyor diyelim.sonuçda orda bi usulsüzlük var.adam arkadaş benim reklam kuralım bu demiş.kendi ahiret hayatına yazık eder
  • 09-06-2010, 22:18:35
    #34
    SERVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bırakın kardeşim şu düşünceyi parayı gasp ediyor felan senini paranımı gasp ediyor ?

    sana google 0.01$ verirken gasp etmiyor bu adam böyle yapınca gasp ediyor. hemen şikayet eder bazıları işler i bu. başka ülkedekler kazanacağına biz kazanalım elimzie mi yapışır ?

    Haksızmıyım?
    haklısın hocam kazanıyo diye şikayet edeceğine sende yap sende kazan..
  • 09-06-2010, 22:22:49
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Kalkıp biri hacklink yapsa bas bas bağır hangi ******** hangi yoksun vesayre. bu forumda bu tür adam eminim çoktur.
  • 09-06-2010, 22:23:36
    #36
    Üyeliği durduruldu
    eXspet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e tıklayalım bol bol kazansın o zaman =)
    - rep ekmekle oynamak ne kadar kolay degılmı zıhnıyete bak o hıle yapıyor pekı senın yaptıgının ondan kalan yanı nedır
    senın yaptıgın sahte tıklamaların parasını google reklam verenden almıyacakmı sanıyorsun