Adam haklı değil, yaptığı hakkıyla para kazanmaya çalışanların hakkını gasp etmek. Fakat Türkiye'de "Reklama tıklarsam bilgisayarıma virüs girer" diye düşünen adamlar var maalesef. Reklamlara tıklamıyoruz, illa ki teşvik olacak.
ya bırakın kardeşim şu düşünceyi parayı gasp ediyor felan senini paranımı gasp ediyor ?
sana google 0.01$ verirken gasp etmiyor bu adam böyle yapınca gasp ediyor. hemen şikayet eder bazıları işler i bu. başka ülkedekler kazanacağına biz kazanalım elimzie mi yapışır ?
Haksızmıyım?