Sizce reklam yerleşimi nasıl?
23
●1.175
- 16-05-2010, 23:05:20sana kalmış hocam ; dediklerimi yaparsan hitinde varsa tıkların artacaktır.eskisarkilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2010, 23:20:04hocam 728x90 ın yanındaki reklamı kaldırdım oraya Atatürk'ün sözünü ekledim daha iyi oldu sanırım
- 16-05-2010, 23:38:31evet yaptım gayet güzel oldu diğerinkinden..
saolasın önerin için
- 16-05-2010, 23:47:35şimdilik 3 reklam kalsın
aşırıya kaçmasın? diğer arkadaşlar yerleşim hakkında fikir verirken tema hakkındada fikirlerini alabilir miyim?
- 16-05-2010, 23:52:39böyle tık ta alamazsın
ben sana önerdim.ama sana kalmış tabi uygulama.hitin de azsa böyle hiç alamazsın.
saolasın önerin için
ben sana önerdim.ama sana kalmış tabi uygulama.hitin de azsa böyle hiç alamazsın.