• 16-05-2010, 23:01:35
    #10
    kötü duruyor ama :s
  • 16-05-2010, 23:05:20
    #11
    eskisarkilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötü duruyor ama :s
    sana kalmış hocam ; dediklerimi yaparsan hitinde varsa tıkların artacaktır.
  • 16-05-2010, 23:20:04
    #12
    hocam 728x90 ın yanındaki reklamı kaldırdım oraya Atatürk'ün sözünü ekledim daha iyi oldu sanırım
  • 16-05-2010, 23:25:43
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yukarıya güzel bir bağlantı birimi koyarsan çok iyi olur
  • 16-05-2010, 23:34:35
    #14
    hemen deniyorum
  • 16-05-2010, 23:38:31
    #15
    evet yaptım gayet güzel oldu diğerinkinden.. saolasın önerin için
  • 16-05-2010, 23:39:33
    #16
    Konu başlıklarının altında çıkacak şekilde bağlantı birimi koyarsanız tık alır kolay gelsin.
  • 16-05-2010, 23:47:35
    #17
    şimdilik 3 reklam kalsın aşırıya kaçmasın? diğer arkadaşlar yerleşim hakkında fikir verirken tema hakkındada fikirlerini alabilir miyim?
  • 16-05-2010, 23:52:39
    #18
    böyle tık ta alamazsın ben sana önerdim.ama sana kalmış tabi uygulama.hitin de azsa böyle hiç alamazsın.