Konu
Sizce reklam yerleşimi nasıl?
16-05-2010, 23:20:04
#12
eskisarkilar
hocam 728x90 ın yanındaki reklamı kaldırdım oraya Atatürk'ün sözünü ekledim daha iyi oldu sanırım