Konuyu saptırtmıyorum arkadaş !
Konu mesajıma bina edeceğin varsa söylersin, yoksa susarsın..
Bunu buraya gelen kadar öğrenmiş olman gerekirdi zaten >mitat ve benzerleri..
Gözünüzün gördüğü herşeye inanmayın diyorum--
Burda fikir tartışıyoruz, insan ya da olay değil..
Google'la başa çıkmak | mümkün (mü) ?
49
●4.110
- 29-06-2007, 04:23:37MisafirHırsıza ne denir ? Gerçekten Bilmiyorum. Ne Dememi istersin ?exixiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başkasının parasını - emeğini çalana ne denir ? Tabiki. Böyle Aptalca yöntemler üretenler delikanlı değil mi ? zaten elimden geleni ardıma koymam merak etme ...
Bu Forum ve Bu Başlığın amacı adsense hileleri üretme başlığı değil...!
Biz Burada daha çok nasıl kazanırız diye tartışırken bile helal paradan bahsediyoruz. - 29-06-2007, 04:23:52Misafirkuralları öğren önce kuralları...exixiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2007, 04:23:55evet herkes fikrini söylüyor.. burda bir konu açıyorsan her türlü öneri ve eleştirilerede hazırlıklı olacaksın sen bunu kaldırmayacak kapasitedeysen kimse birşey yapamaz maalesef.. senin açındanda üzgünüm üyelik tarihine bakarak yeni üyesin ama iyi bir başlangıç olmadı senin için r10 sanırım..Alıntı
- 29-06-2007, 04:25:11Misafir
- 29-06-2007, 04:27:20Eposta Aktivasyonu Gerekmektemitat
al sana hazır cevap
ben sana bişe öretmek istemiyorum.. çık menzilimden..
yaptıklarınla övünürsün, yapacaklarınla değil..
"hırsıza hırsız denmez" deyimini aile büyüklerine sor uzunuza anlatsınlar..
"daha çok" kazandığınla da repo yap, bono al, saç savur
- 29-06-2007, 04:28:43MisafirBu kafayla 2. ödemesini alabilirse madalyayı hak ediyor...
bu platformu bazılarıyla karıştırmış kopmuş gelmiş arkadaş.
günlerdir nasıl daha yararlı oluruz bilmeyenlere diye oturduk parmak patlatıp birşeyler yazıyoruz.Birde Gelmiş eleştiriyor.Ben Söylüyorum..! Görmeyeyim hilesini.. Tanımadığı ve bilmediği kişiler hakkında da düzgün konuşmayı öğrenmesini öneriyorum. r10 ailesi zaten bu zihniyeti içinde barındırmayacaktır. - 29-06-2007, 04:30:30Evet burada fikir tartışılıyor, arkadaşın söylediklerini yanlış yere çektiniz, açıklamasını yaptı, ama arkadaşı hala dolandırıcılıkla suçluyorsunuz.Ergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyin peÅŸindesiniz anlam veremedim.
İzin verin de arkadaş sorusuna cevap bulsun.
Edit: Adam hile yapmadığını söylüyor yahu. Sanksritçe falan mı konuşuyorsunuz siz?

al sana