evet herkes fikrini söylüyor.. burda bir konu açıyorsan her türlü öneri ve eleştirilerede hazırlıklı olacaksın sen bunu kaldırmayacak kapasitedeysen kimse birşey yapamaz maalesef.. senin açındanda üzgünüm üyelik tarihine bakarak yeni üyesin ama iyi bir başlangıç olmadı senin için r10 sanırım..
Evet burada fikir tartışılıyor, arkadaşın söylediklerini yanlış yere çektiniz, açıklamasını yaptı, ama arkadaşı hala dolandırıcılıkla suçluyorsunuz.
Neyin peşindesiniz anlam veremedim.
İzin verin de arkadaş sorusuna cevap bulsun.
Edit: Adam hile yapmadığını söylüyor yahu.
Sanksritçe falan mı konuşuyorsunuz siz?