• 07-04-2010, 12:48:42
    #10
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende aynı pozisyonda olsan bilsen sende yaparsın. burada boşuna reklam verenleri korumaya çalışma 0.01 ile bedava kuponlarla reklam verse ne olur. Orasını düşünen yok. Biraz mantıklı düşünün lütfen.
    arkadaşım ne alaka şimdi videoların içine gömmeyi bende biliyorum başımıza geldi sürekli tıklandık para gitti biliyoruz nedemek olduğunu kimseyi koruduğum falan yok. Sadece haksız kazanç onu diyorum. 0.01 yetmiyorsa başka yere verecek arkadaşım o onların sorunu kimse yetiyor yada yetmiyor diyemez. Şirket politikaları belli verilen tık başı ücretlerde belli beğenen alır beğenmeyen almaz.
  • 07-04-2010, 16:28:25
    #11
    Ben anlamıyorum şu işi adsenseden yakalanmadan yüksek kazanç saglamak herkesin istegi ama herkeste atıp tutuyor bu böyle şu şöyle diye yükü alan aldı gitti bizler yok bu bunu yapmış şu şunu yapmış diyoruz :s
  • 07-04-2010, 16:51:36
    #12
    Kawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben anlamıyorum şu işi adsenseden yakalanmadan yüksek kazanç saglamak herkesin istegi ama herkeste atıp tutuyor bu böyle şu şöyle diye yükü alan aldı gitti bizler yok bu bunu yapmış şu şunu yapmış diyoruz :s
    Katılıyorum, aslında bunu isteyen çok kişi var. Reklam veren nasıl reklam veriyor bunu bilen yok. Haksızlık yapanı savunmuyorum ama yapanın nasıl yaptığını bilenlerde yapmadan duramıyor diye düşünüyorum...
  • 07-04-2010, 16:58:39
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Hakkıyla mı kazanıyor ? Hayır. Elbet o para çıkar ve sonunda adsense ona güzel bir ceza verir
  • 07-04-2010, 17:22:20
    #14
    Bunu kişinin kendi vicdanına bırakmak lazım. Adam para kazanıp banlanmıyorsa kolay kolay bırakmaz bu işi ki kimse bırakmaz zaten bende bilsem bende.
  • 07-04-2010, 18:18:08
    #15
    eCi
    Üyeliği durduruldu
    Bazı arkadaşlar şanslı olabilir. Şikayet olmamıştır ya da yakın zamanda hak yerini bulur. Reklam verenlerin hakkını yiyor sadece
  • 09-04-2010, 13:27:36
    #16
    Üyeliği durduruldu
    adam boşuna ünv. okumamış
  • 09-04-2010, 13:35:29
    #17
    bence o arkadaş biraz fazla atmış. inanmayın derim.
  • 09-04-2010, 13:39:55
    #18
    genelde inanmıyorum.
    Attıklarını düşünüyorum farlı ipler ile bende benzerını denemıstım onceden site adresimide bilen yoktu ihbar olma ihtimali sıfır yani ama banlandım.

    10 gunde 98$ kazanmıstım.