Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sende aynı pozisyonda olsan bilsen sende yaparsın. burada boşuna reklam verenleri korumaya çalışma 0.01 ile bedava kuponlarla reklam verse ne olur. Orasını düşünen yok. Biraz mantıklı düşünün lütfen.
arkadaşım ne alaka şimdi videoların içine gömmeyi bende biliyorum başımıza geldi sürekli tıklandık para gitti biliyoruz nedemek olduğunu kimseyi koruduğum falan yok. Sadece haksız kazanç onu diyorum. 0.01 yetmiyorsa başka yere verecek arkadaşım o onların sorunu kimse yetiyor yada yetmiyor diyemez. Şirket politikaları belli verilen tık başı ücretlerde belli beğenen alır beğenmeyen almaz.