• 21-03-2010, 21:36:29
    #10
    ewt bencede tıklama düşük, o gösterime daha fazla almalısın. sayfa to oranı 3 olsa iyi olur bende oyle...
  • 21-03-2010, 21:37:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bu rakamlar tek bir siteye aitse bir tuhaflık var. Gösterimin yarısı kadar arama yapılıyor sitede. Her iki ziyaretçiden biri aramayı kullanıyorsa aradığını bulamıyor demektir. Tersi düşünülürse bu bir başarıdır, iki kişiden birine aratmayı nasıl başarıyorsunuz?
  • 21-03-2010, 21:42:26
    #12
    sayfa to düşük biraz
  • 21-03-2010, 21:42:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Tıklama başına aldığın para normal ama reklam yerleşimin kötü olduğu için gösterime göre normalden daha az tıklama almışsın. Reklam yerleşimini düzenlemeni öneririm. Mümkün olduğunca içeriğe yakın yerleştir reklamlarını.
  • 21-03-2010, 21:46:13
    #14
    Üyeliği durduruldu
    avare71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu rakamlar tek bir siteye aitse bir tuhaflık var. Gösterimin yarısı kadar arama yapılıyor sitede. Her iki ziyaretçiden biri aramayı kullanıyorsa aradığını bulamıyor demektir. Tersi düşünülürse bu bir başarıdır, iki kişiden birine aratmayı nasıl başarıyorsunuz?
    Yo hayır hocam arama için adsense sadece bir site için değil o yüzden onda bir anormallik yok yani (:
  • 21-03-2010, 21:54:43
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Şükret

    2.802 	88 	3,14% 	0,30 $ 	0,83 $
    tıklama basına 0,01 bile alamıyorum. herhalde sürekli resim reklamların olmasından dolayı.
  • 21-03-2010, 22:31:16
    #16
    SouthWebTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük tekil 3k civarı hocam.
    O zaman ziyaretçinin sayfada kalma süresini artırmaya çalış kazancın artacaktır.
  • 21-03-2010, 22:39:20
    #17
    WiQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman ziyaretçinin sayfada kalma süresini artırmaya çalış kazancın artacaktır.
    Sayfada geçirilen süre artınca ne oluyor?
  • 21-03-2010, 22:46:24
    #18
    Sayfa gösterimleri - Tıklamalar - Sayfa TO - Sayfa eBGBM [?] - Tahmini kazançlar
    22.026 - 256 - 1,16% - 0,32 $ - 7,10 $

    yahu bu kazanç nedir böyle! tık başına 0.03 doların da altında kalıyor. adsense'e alternatif önerebileceğiniz güvenilir bir firma var mı? adtech e geçeyim dedim ama onlar da son zamanlarda ödeme falan yapmıyormuş galiba...