Konu
Adsense Oranları Nasıl Sizce ?
21-03-2010, 21:36:29
#10
guney001
ewt bencede tıklama düşük, o gösterime daha fazla almalısın. sayfa to oranı 3 olsa iyi olur
bende oyle...