merhabalar arkadaşlar siteme adsense ve gg reklamları ekledim yerleşimi yapabilmişmiyim sizce nasıl olmuş görüş ve tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler...
www.tvsinema.net
Yerleşimim nasıl olmuş?
14
●867
- 16-01-2010, 01:17:24Üyeliği durdurulduyorumunuz için teşekkürlermzsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2010, 00:35:30Üyeliği durduruldu4. sü nerde benmi yanlış gördüm 3reklam+2bağlantı var bu kurallara uygun değil mi?Forex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2010, 00:36:06Üyeliği durdurulduyazı içindeki bağlantı reklamını mı diyorsunuz?Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2010, 00:36:10bence konu içindekiler hoş ama anasayfadakilere bi el atmalısın sitenin renk düzeniyle uyumlu yapmaya çalış birde en üstteki 468x60 reklamdan tık alabileceğini sanmıyorum bence boşuna yer işgal ediyor. Tecrübelerime dayanarak üstteki reklama ziyaretcilerinin göz göre göre tıklamayacağını söyleyebilirim.