bence konu içindekiler hoş ama anasayfadakilere bi el atmalısın sitenin renk düzeniyle uyumlu yapmaya çalış birde en üstteki 468x60 reklamdan tık alabileceğini sanmıyorum bence boşuna yer işgal ediyor. Tecrübelerime dayanarak üstteki reklama ziyaretcilerinin göz göre göre tıklamayacağını söyleyebilirim.